יום חמישי, 8 באפריל 2010

הפוסט הראשון שלי....

שלום קוראים יקרים,

הגיע הזמן שאתחיל לנהל את בלוג הלמידה שלי. . .

יש בי חששות בבואי לכתוב את הפוסט הראשון ועולות לי מספר שאלות, כגון: על איזה נושא אכתוב בכל שבוע?, האם אצליח לחשוף את מחשבותיי והגיגיי?, האם אצליח לעניין אתכם ולתרום לכם, הקוראים, באמצעות הבלוג? ועוד ועוד..

לאחר מחשבות רבות אחלטתי לכתוב את הפוסט הראשון על בלוג הלמידה...

ברצוני לשתף אתכם במספר תובנות שהגעתי אליהן לאחר החששות וההתלבטויות בכתיבת הפוסט הנוכחי:
ראשית, הרגשתי היא, שמוטלת עליי אחריות "כבדה", שכן כל מה שנכתב נחשף לעיניי כל, ולכן אני צריכה "לעמוד" אחרי כל פוסט שאכתוב, לדאוג שיהיה מעניין ויתרום לקוראים.
שנית, על מנת לנהל בלוג מעניין עליי להיות יצירתית, אני חייבת להתוודות שזו תכונה חלשה שלי, ומקווה שתתפתח בתהליך כתיבת הבלוג.
ולבסוף, על מנת שאקבל תוצר ראוי, רצוי שאתייחס לניהול הבלוג כאתגר ולא כקושי או נטל, ואז אני מאמינה שתהליך הלמידה יהיה בהנאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה